Warunki gwarancji
Love Your Colour Gwarancja Koloru Valspar
REGULAMIN Programu Konsumenckiego „Love Your Colour - Gwarancja Koloru Valspar®”
Postanowienia wstępne
- Organizatorem programu „Love Your Colour - Gwarancja Koloru Valspar®” jest Sherwin-Williams Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Brodziszewie, ul. Kopanińska 7, 64-500 Szamotuły, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000104380, posiadająca NIP: 7780021457 (zwana dalej „Organizatorem”).
- Program „Love Your Colour - Gwarancja Koloru Valspar®” (zwany dalej: „Programem Konsumenckim”) przeznaczony jest dla klientów indywidualnych spółki Castorama Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowiaków 78, 02- 255 Warszawa, KRS: 0000024785, NIP: 5261009959 (zwanej dalej: „Sklepem Castorama” lub „Castorama”), dokonujących zakupu wyłącznie w sklepach stacjonarnych Castorama. Program Konsumencki nie obowiązuje w sklepie internetowym Castorama.
- Program Konsumencki obowiązuje od 10.05.2023 do 31.12.2025.
- Program Konsumencki obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Uczestnikami Programu Konsumenckiego mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałe na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, które dla celów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. w charakterze konsumentów, o których mowa w art. 221 Kodeksu cywilnego dokonają zakupu wybranych produktów objętych Programem konsumenckim (zwani dalej: „Uczestnikami”, a każdy z osobna „Uczestnikiem”). Uczestnikami Programu Konsumenckiego nie mogą być pracownicy zatrudnieni (na jakiejkolwiek postawie prawnej) przez Organizatora oraz przez Castoramę, osoby współpracujące z Organizatorem oraz z Castoramą, a także członkowie najbliższej rodziny wyżej wskazanych osób (w szczególności osoby tworzące z nimi wspólne gospodarstwo domowe/zamieszkujące pod tym samym adresem).
Zasady Programu Konsumenckiego
- Programem Konsumenckim objęte są wyłącznie następujące produkty:
- Valspar® Premium farba Ściany&Sufity,
- Valspar® Premium farba Kuchnia&Łazienka,
- Valspar® Premium farba Drewno&Metal,
- Valspar® Ultimate farba Ściany&Sufity
o pojemnościach: 2,5 L, 5 L, 10 L (zwane dalej: „Farbami Valspar®”).
- Celem Programu Konsumenckiego jest udzielenie Uczestnikom Programu Konsumenckiego przez jego Organizatora, dodatkowej gwarancji obejmującej zadowolenie Uczestnika z koloru Farby Valspar® pierwszego wyboru na warunkach i zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Program Konsumencki polega na umożliwieniu Uczestnikowi uzyskania zwrotu kosztów zakupu Farby Valspar® pierwszego wyboru w sytuacji, gdy Uczestnik nie będzie zadowolony z koloru po wymalowaniu na ścianie próbki pochodzącej z tego zestawu.
- Aby wziąć udział w Programie Konsumenckim Uczestnik powinien wykonać wszystkie poniższe czynności i spełnić łącznie następujące warunki:
- Uczestnik kupuje pierwszy zestaw Farb Valspar o łącznej pojemności maksymalnie 10 L (w takim samym kolorze i rodzaju, w dowolnej konfiguracji w zakresie pojemności) w ramach jednej transakcji w dowolnym Sklepie Castorama (dalej jako: „Farba Valspar® pierwszego wyboru”) i zachowuje dowód zakupu.
- Jeżeli po wymalowaniu – na ścianie wewnętrznej – próbki Farby Valspar pierwszego wyboru o wymiarach nie mniejszych niż 1m x 1m (jeden metr na jeden metr) Uczestnik nie jest zadowolony z koloru, to dokonuje w dowolnym Sklepie Castorama zakupu drugiego zestawu Farb Valspar w tej samej ilości w innym kolorze (dalej jako: „Farba Valspar® drugiego wyboru”), w terminie 40 dni od daty widniejącej na dowodzie zakupu Farby Valspar pierwszego wyboru i zachowuje dowód zakupu
- Uczestnik maluje na tej samej ścianie – obok próbki Farby Valspar pierwszego wyboru – próbkę Farby Valspar® drugiego wyboru o wymiarach nie mniejszych niż 1m x 1m (jeden metr na jeden metr).
- Uczestnik robi zdjęcie (w kolorze) przedstawiające na tej samej ścianie – obok siebie – próbkę Farby Valspar® pierwszego wyboru i próbkę Farby Valspar drugiego wyboru (dalej jako „Zdjęcie”).
- W terminie 60 dni od daty widniejącej na dowodzie zakupu Farby Valspar® drugiego wyboru Uczestnik wypełni (o wymagane dane) i wyśle formularz wniosku o zwrot zakupu Farby Valspar® drugiego wyboru. Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej: https://www.farbyvalspar.pl/formularz-wniosku-o-zwrot/. Do złożenia wniosku potrzebny jest również dowód zakupu Farby Valspar pierwszego wyboru oraz dowód zakup Farby Valspar® drugiego wyboru.
- W odpowiedzi na złożony przez Uczestnika wniosek o zwrot, Dział Obsługi Klienta ze strony Organizatora kontaktuje się z Uczestnikiem za pośrednictwem podanego przez Uczestnika adresu poczty elektronicznej w ciągu 48 godzin, podając numer zgłoszenia dotyczącego zwrotu.
- Jeżeli wniosek będzie spełniał wszystkie wymogi formalne określone przez Organizatora, to w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku zostanie dokonany zwrot środków pieniężnych przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Uczestnika. Wysokość zwracanych Uczestnikowi środków pieniężnych stanowi równowartość kosztów zakupu Farby Valspar® pierwszego wyboru.
- Uczestnik nie może kupić jednocześnie (w ramach jednej transakcji) Farby Valspar® pierwszego wyboru oraz Farby Valspar® drugiego wyboru.
- Jeden dowód zakupu może być wykorzystany w Programie Konsumenckim wyłącznie jednokrotnie. W sytuacji dokonania zgłoszenia tego samego dowodu zakupu przez inną osobę – rozpoznaniu podlegać będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie.
- Dopuszcza się wyłącznie jeden zwrot zakupu w ramach Programu Konsumenckiego w danym roku kalendarzowym na osobę fizyczną/osoby fizyczne zamieszkujące pod jednym adresem.
- Z uwagi na fakt, że w celu wzięcia udziału w Programie Konsumenckim konieczne jest wypróbowanie Farby Vasplar pierwszego wyboru oraz Farby Valspar® drugiego wyboru uznaje się, że wskazane Farby nie mogą zostać ponownie wprowadzone do obrotu. W związku z tym, Program konsumencki nie przewiduje zwrotów Farby Valspar® pierwszego wyboru lub/i Farby Valspar drugiego wyboru ani na rzecz Organizatora ani na rzecz Sklepów Castorama (utylizacja niewykorzystanej Farby Valspar leży po stronie Uczestnika).
- Farby Valspar kupione przed dniem rozpoczęcia Programu Konsumenckiego nie są objęte Programem Konsumenckim.
Postanowienia dodatkowe
- Organizator ma prawo negatywnie rozpatrzeć wniosek lub nie przyjąć wniosku, w szczególności jeżeli wniosek będzie błędnie wypełniony, niekompletny, uszkodzony, powielony za pomocą urządzeń mechanicznych, z błędnie wykonanym/niewyraźnym Zdjęciem.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wnioski o zwrot/wiadomości mailowe/zgłoszenia reklamacyjne, które wpłyną po terminie obowiązywania Programu Konsumenckiego, będą uszkodzone, zostaną błędnie zaadresowane, nie dotrą do Organizatora z powodu przerw w dostępie do Internetu, z powodu awarii systemu, z powodu wadliwie działającego sprzętu komputerowego/oprogramowania/narzędzi do komunikacji elektronicznej, a także z innych powodów niezawinionych przez Organizatora. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki po stronie Uczestnika związane z przystąpieniem do Programu konsumenckiego, które wynikają z okoliczności niezależnych od Organizatora lub niezawinionych przez Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo – według własnego uznania – do:
- zmiany, odwołania, zakończenia, zawieszenia Programu konsumenckiego, również bez wcześniejszego zawiadamiania, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez uczestników Programu Konsumenckiego. (jest to dowolna decyzja Organizatora, która nie jest w żaden sposób ograniczona),
- skorygowania błędów, w tym błędów pisarskich, w Regulaminie lub w innych materiałach promujących Program Konsumencki,
- negatywnego rozpatrzenia wniosku Uczestnika o zwrot,
- wykluczenia z Programu Konsumenckiego Uczestnika naruszającego postanowienia Regulaminu.
- W przypadku zmiany, odwołania, zakończenia, zawieszenia Programu Konsumenckiego rozpatrzone zostaną wszystkie prawidłowo złożone wnioski o zwrot, które wpłynęły przed ustalonym przez Organizatora dniem zmiany, odwołania, zakończenia lub zawieszenia Programu Konsumenckiego.
Postępowanie reklamacyjne
- Uczestnik może dokonać zgłoszenia reklamacyjnego co do organizacji i przebiegu Programu Konsumenckiego. Uczestnik może dokonać zgłoszenia reklamacyjnego u Organizatora mailowo na adres: cspoland@valspar.com
- Dokonanie przez Uczestnika zgłoszenia reklamacyjnego jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika, że zapoznał się i akceptuje warunki Polityki Prywatności Organizatora dostępne na stronie internetowej wskazanej w pkt 28 poniżej.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko Uczestnika, numer telefonu kontaktowego i adres poczty elektronicznej Uczestnika, jak również podstawy i przyczyny zgłoszenia reklamacyjnego.
- Organizator rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od daty jego wpływu do Organizatora, poprzez przesłanie w tym terminie odpowiedzi na adres poczty elektronicznej wskazany przez Uczestnika w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- Rozstrzygnięcia Organizatora w sprawie rozpatrzenia reklamacji są ostateczne.
- Organizator będzie rozpatrywać zgłoszenia reklamacyjne na podstawie niniejszego Regulaminu, jednak nie wyłącza to stosowania przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie praw konsumenta.
Zasady przetwarzania danych osobowych
- Administratorem danych osobowych gromadzonych w zakresie zgłoszonych wniosków o zwrot oraz zgłoszeń reklamacyjnych jest Organizator. Celem gromadzenia danych osobowych Uczestników jest realizacja Programu Konsumenckiego oraz przeprowadzenie procesu reklamacji. Dane Uczestników są gromadzone również w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu promocji produktów marki Valspar.
- Uczestnicy oświadczają, że zapoznali się i akceptują warunki Polityki Prywatności Organizatora. Polityka Prywatności dostępna jest na stronie internetowej: https://privacy.sherwin-williams.com/pl/pl/privacy-policy
- Uczestnicy wraz ze złożonym wnioskiem o zwrot lub wraz ze skierowaniem zgłoszenia reklamacyjnego wyrażają zgodę na gromadzenie oraz przetwarzanie danych i informacji na ich temat.
- Uczestnicy mają prawo do dostępu do danych i informacji na ich temat, a także do ich usunięcia, przeniesienia lub poprawienia oraz prawo do wyrażenia sprzeciwu. Polityka Prywatności określa także sposób kontaktu z Organizatorem.
- W stosunku do zgromadzonych danych Organizator zapewnia, że zastosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ich ochronę.
Postanowienia końcowe
- Wzięcie udziału w Programie Konsumenckim oznacza akceptację przez Uczestnika wszystkich postanowień Regulaminu.
- Skorzystanie z Programu Konsumenckiego nie ogranicza uprawnień Uczestnika przysługujących mu z tytułu rękojmi (art. 556 i następne Kodeksu cywilnego), tytułu zgodności towaru z umową (art. 43a i n ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania niniejszego Regulaminu właściwy jest sąd polski według miejsca zakupu Farby Valspar® lub miejsca zamieszkania Uczestnika. W przypadku sporu przeciwko konsumentowi, do rozstrzygania sporu właściwy jest sąd polski według miejsca zamieszkania Uczestnika.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej https://www.farbyvalspar.pl/warunki-gwarancji/
- SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT PROGRAMU KONSUMENCKIEGO można uzyskać kierując pytania na adres mailowy: cspoland@valspar.com