Love Your Colour Gwarancja Koloru Valspar
Warunki gwarancji

Love Your Colour Gwarancja Koloru Valspar

Produkty dostępne w sieci sklepów Castorama B&Q

REGULAMIN Programu Konsumenckiego „Love Your Colour - Gwarancja Koloru Valspar®”

Postanowienia wstępne

1. Organizatorem programu „Love Your Colour - Gwarancja Koloru Valspar®” jest Sherwin-Williams Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Brodziszewie, ul. Kopanińska 7, 64-500 Szamotuły, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000104380, posiadająca NIP: 7780021457 (zwana dalej „Organizatorem”).

2. Program „Love Your Colour - Gwarancja Koloru Valspar®” (zwany dalej: „Programem Konsumenckim”) przeznaczony jest dla klientów indywidualnych spółki Castorama Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowiaków 78, 02- 255 Warszawa, KRS: 0000024785, NIP: 5261009959 (zwanej dalej: „Sklepem Castorama” lub „Castorama”), dokonujących zakupu wyłącznie w sklepach stacjonarnych Castorama. Program Konsumencki nie obowiązuje w sklepie internetowym Castorama.

3. Program Konsumencki obowiązuje od 10.05.2023 do 31.12.2024.

4. Program Konsumencki obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

5. Uczestnikami Programu Konsumenckiego mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałe na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, które dla celów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. w charakterze konsumentów, o których mowa w art. 221 Kodeksu cywilnego dokonają zakupu wybranych produktów objętych Programem konsumenckim (zwani dalej: „Uczestnikami”, a każdy z osobna „Uczestnikiem”). Uczestnikami Programu Konsumenckiego nie mogą być pracownicy zatrudnieni (na jakiejkolwiek postawie prawnej) przez Organizatora oraz przez Castoramę, osoby współpracujące z Organizatorem oraz z Castoramą, a także członkowie najbliższej rodziny wyżej wskazanych osób (w szczególności osoby tworzące z nimi wspólne gospodarstwo domowe/zamieszkujące pod tym samym adresem).

Zasady Programu Konsumenckiego

6. Programem Konsumenckim objęte są wyłącznie następujące produkty:

a. Valspar® Premium farba Ściany&Sufity,

b. Valspar® Premium farba Kuchnia&Łazienka,

c. Valspar® Premium farba Drewno&Metal,

d. Valspar® Ultimate farba Ściany&Sufity

o pojemnościach: 2,5 L, 5 L, 10 L (zwane dalej: „Farbami Valspar®”).

7. Celem Programu Konsumenckiego jest udzielenie Uczestnikom Programu Konsumenckiego przez jego Organizatora, dodatkowej gwarancji obejmującej zadowolenie Uczestnika z koloru Farby Valspar® pierwszego wyboru na warunkach i zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

8. Program Konsumencki polega na umożliwieniu Uczestnikowi uzyskania zwrotu kosztów zakupu Farby Valspar® pierwszego wyboru w sytuacji, gdy Uczestnik nie będzie zadowolony z koloru po wymalowaniu na ścianie próbki pochodzącej z tego zestawu.

9. Aby wziąć udział w Programie Konsumenckim Uczestnik powinien wykonać wszystkie poniższe czynności i spełnić łącznie następujące warunki:

a. Uczestnik kupuje pierwszy zestaw Farb Valspar o łącznej pojemności maksymalnie 10 L (w takim samym kolorze i rodzaju, w dowolnej konfiguracji w zakresie pojemności) w ramach jednej transakcji w dowolnym Sklepie Castorama (dalej jako: „Farba Valspar® pierwszego wyboru”) i zachowuje dowód zakupu.

b. Jeżeli po wymalowaniu – na ścianie wewnętrznej – próbki Farby Valspar pierwszego wyboru o wymiarach nie mniejszych niż 1m x 1m (jeden metr na jeden metr) Uczestnik nie jest zadowolony z koloru, to dokonuje w dowolnym Sklepie Castorama zakupu drugiego zestawu Farb Valspar w tej samej ilości w innym kolorze (dalej jako: „Farba Valspar® drugiego wyboru”), w terminie 40 dni od daty widniejącej na dowodzie zakupu Farby Valspar pierwszego wyboru i zachowuje dowód zakupu

c. Uczestnik maluje na tej samej ścianie – obok próbki Farby Valspar pierwszego wyboru – próbkę Farby Valspar® drugiego wyboru o wymiarach nie mniejszych niż 1m x 1m (jeden metr na jeden metr).

d. Uczestnik robi zdjęcie (w kolorze) przedstawiające na tej samej ścianie – obok siebie – próbkę Farby Valspar® pierwszego wyboru i próbkę Farby Valspar drugiego wyboru (dalej jako „Zdjęcie”).

e. W terminie 60 dni od daty widniejącej na dowodzie zakupu Farby Valspar® drugiego wyboru Uczestnik wypełni (o wymagane dane) i wyśle formularz wniosku o zwrot zakupu Farby Valspar® drugiego wyboru. Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej: https://www.farbyvalspar.pl/formularz-wniosku-o-zwrot/. Do złożenia wniosku potrzebny jest również dowód zakupu Farby Valspar pierwszego wyboru oraz dowód zakup Farby Valspar® drugiego wyboru.

10. W odpowiedzi na złożony przez Uczestnika wniosek o zwrot, Dział Obsługi Klienta ze strony Organizatora kontaktuje się z Uczestnikiem za pośrednictwem podanego przez Uczestnika adresu poczty elektronicznej w ciągu 48 godzin, podając numer zgłoszenia dotyczącego zwrotu.

11. Jeżeli wniosek będzie spełniał wszystkie wymogi formalne określone przez Organizatora, to w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku zostanie dokonany zwrot środków pieniężnych przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Uczestnika. Wysokość zwracanych Uczestnikowi środków pieniężnych stanowi równowartość kosztów zakupu Farby Valspar® pierwszego wyboru.

12. Uczestnik nie może kupić jednocześnie (w ramach jednej transakcji) Farby Valspar® pierwszego wyboru oraz Farby Valspar® drugiego wyboru.

13. Jeden dowód zakupu może być wykorzystany w Programie Konsumenckim wyłącznie jednokrotnie. W sytuacji dokonania zgłoszenia tego samego dowodu zakupu przez inną osobę – rozpoznaniu podlegać będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie.

14. Dopuszcza się wyłącznie jeden zwrot zakupu w ramach Programu Konsumenckiego w danym roku kalendarzowym na osobę fizyczną/osoby fizyczne zamieszkujące pod jednym adresem.

15. Z uwagi na fakt, że w celu wzięcia udziału w Programie Konsumenckim konieczne jest wypróbowanie Farby Vasplar pierwszego wyboru oraz Farby Valspar® drugiego wyboru uznaje się, że wskazane Farby nie mogą zostać ponownie wprowadzone do obrotu. W związku z tym, Program konsumencki nie przewiduje zwrotów Farby Valspar® pierwszego wyboru lub/i Farby Valspar drugiego wyboru ani na rzecz Organizatora ani na rzecz Sklepów Castorama (utylizacja niewykorzystanej Farby Valspar leży po stronie Uczestnika).

16. Farby Valspar kupione przed dniem rozpoczęcia Programu Konsumenckiego nie są objęte Programem Konsumenckim.

Postanowienia dodatkowe

17. Organizator ma prawo negatywnie rozpatrzeć wniosek lub nie przyjąć wniosku, w szczególności jeżeli wniosek będzie błędnie wypełniony, niekompletny, uszkodzony, powielony za pomocą urządzeń mechanicznych, z błędnie wykonanym/niewyraźnym Zdjęciem.

18. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wnioski o zwrot/wiadomości mailowe/zgłoszenia reklamacyjne, które wpłyną po terminie obowiązywania Programu Konsumenckiego, będą uszkodzone, zostaną błędnie zaadresowane, nie dotrą do Organizatora z powodu przerw w dostępie do Internetu, z powodu awarii systemu, z powodu wadliwie działającego sprzętu komputerowego/oprogramowania/narzędzi do komunikacji elektronicznej, a także z innych powodów niezawinionych przez Organizatora. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki po stronie Uczestnika związane z przystąpieniem do Programu konsumenckiego, które wynikają z okoliczności niezależnych od Organizatora lub niezawinionych przez Organizatora.

19. Organizator zastrzega sobie prawo – według własnego uznania – do:

a. zmiany, odwołania, zakończenia, zawieszenia Programu konsumenckiego, również bez wcześniejszego zawiadamiania, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez uczestników Programu Konsumenckiego. (jest to dowolna decyzja Organizatora, która nie jest w żaden sposób ograniczona),

b. skorygowania błędów, w tym błędów pisarskich, w Regulaminie lub w innych materiałach promujących Program Konsumencki,

c. negatywnego rozpatrzenia wniosku Uczestnika o zwrot,

d. wykluczenia z Programu Konsumenckiego Uczestnika naruszającego postanowienia Regulaminu.

20. W przypadku zmiany, odwołania, zakończenia, zawieszenia Programu Konsumenckiego rozpatrzone zostaną wszystkie prawidłowo złożone wnioski o zwrot, które wpłynęły przed ustalonym przez Organizatora dniem zmiany, odwołania, zakończenia lub zawieszenia Programu Konsumenckiego.

Postępowanie reklamacyjne

21. Uczestnik może dokonać zgłoszenia reklamacyjnego co do organizacji i przebiegu Programu Konsumenckiego. Uczestnik może dokonać zgłoszenia reklamacyjnego u Organizatora mailowo na adres: cspoland@valspar.com

22. Dokonanie przez Uczestnika zgłoszenia reklamacyjnego jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika, że zapoznał się i akceptuje warunki Polityki Prywatności Organizatora dostępne na stronie internetowej wskazanej w pkt 28 poniżej.

23. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko Uczestnika, numer telefonu kontaktowego i adres poczty elektronicznej Uczestnika, jak również podstawy i przyczyny zgłoszenia reklamacyjnego.

24. Organizator rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od daty jego wpływu do Organizatora, poprzez przesłanie w tym terminie odpowiedzi na adres poczty elektronicznej wskazany przez Uczestnika w zgłoszeniu reklamacyjnym.

25. Rozstrzygnięcia Organizatora w sprawie rozpatrzenia reklamacji są ostateczne.

26. Organizator będzie rozpatrywać zgłoszenia reklamacyjne na podstawie niniejszego Regulaminu, jednak nie wyłącza to stosowania przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie praw konsumenta.

Zasady przetwarzania danych osobowych

27. Administratorem danych osobowych gromadzonych w zakresie zgłoszonych wniosków o zwrot oraz zgłoszeń reklamacyjnych jest Organizator. Celem gromadzenia danych osobowych Uczestników jest realizacja Programu Konsumenckiego oraz przeprowadzenie procesu reklamacji. Dane Uczestników są gromadzone również w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu promocji produktów marki Valspar.

28. Uczestnicy oświadczają, że zapoznali się i akceptują warunki Polityki Prywatności Organizatora. Polityka Prywatności dostępna jest na stronie internetowej: https://privacy.sherwin-williams.com/pl/pl/privacy-policy

29. Uczestnicy wraz ze złożonym wnioskiem o zwrot lub wraz ze skierowaniem zgłoszenia reklamacyjnego wyrażają zgodę na gromadzenie oraz przetwarzanie danych i informacji na ich temat.

30. Uczestnicy mają prawo do dostępu do danych i informacji na ich temat, a także do ich usunięcia, przeniesienia lub poprawienia oraz prawo do wyrażenia sprzeciwu. Polityka Prywatności określa także sposób kontaktu z Organizatorem.

31. W stosunku do zgromadzonych danych Organizator zapewnia, że zastosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ich ochronę.

Postanowienia końcowe

32. Wzięcie udziału w Programie Konsumenckim oznacza akceptację przez Uczestnika wszystkich postanowień Regulaminu.

33. Skorzystanie z Programu Konsumenckiego nie ogranicza uprawnień Uczestnika przysługujących mu z tytułu rękojmi (art. 556 i następne Kodeksu cywilnego), tytułu zgodności towaru z umową (art. 43a i n ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.

34. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

35. Do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania niniejszego Regulaminu właściwy jest sąd polski według miejsca zakupu Farby Valspar® lub miejsca zamieszkania Uczestnika. W przypadku sporu przeciwko konsumentowi, do rozstrzygania sporu właściwy jest sąd polski według miejsca zamieszkania Uczestnika.

36. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej https://www.farbyvalspar.pl/warunki-gwarancji/

37. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT PROGRAMU KONSUMENCKIEGO można uzyskać kierując pytania na adres mailowy: cspoland@valspar.com